FAQ

Met één klik op de knop antwoord op je vraag. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via Whatsapp (06 348 152 89) of de mail (hallo@weeklyflower.nl).

FAQ

Onze meest gestelde vragen

ALGEMEEN

Je kunt bij Weekly Flower eenmalige boeketten bestellen, maar ook op regelmatige basis bloemen ontvangen. Bij het abonnement betaal je per bezorging. Bij de eerste keer afrekenen betaal je dus 17,99. In de week van de tweede bezorging betaal je de volgende 17,99. Wil je 3 maanden lang iedere twee weken bloemen ontvangen? Ga dan voor ons drie maanden abonnement met een bezorging van iedere twee weken. Dit abonnement loopt automatisch af na de periode. 

Ja. We hebben voor de abonnementsvorm twee groottes: petit (13 stelen) en original (19 stelen). 

Voor de eenmalige hebben we ook twee groottes: original (19 stelen) en grand (27 stelen). 

Absoluut! Log in op je weekly flower account en ga naar ‘mijn account’. Ga naar de tab met ‘adres informatie’ en verander je adres voor de volgende levering. Vergeet niet het adres weer terug te veranderen als de bloemen zijn geleverd! Let erop dat je tot 3 dagen van te voren een verandering door kan voeren.

Wij werken direct met kwekers wat de doorlooptijd extreem vermindert. Dit betekent dat de bloemen altijd verser zijn en daarom langer leven! Het is belangrijk om te weten dat de levensduur sterk afhangt van de verzorging. Zo moet je om de 2/3 dagen het water verversen en de onderkant van de stelen 1 centimeter schuin afsnijden. Gemiddeld staan onze bloemen zeker 10 dagen mooi in de vaas!

Ons veldboeket zit vol bloemen met verschillende hoogtes en kleuren en in ons klassiek boeket komt de mooiste bloem wat vaker voor en heeft alles één hoogte.

Op de dinsdag, woensdag en donderdag.

BESTELLEN & BEZORGING

Maak een account aan bij PostNL en geef een veilige plek mee aan de bezorger waar jouw pakketje achtergelaten mag worden. Zie hieronder hoe je dit instelt.

Maak eerst een account aan bij PostNL met jouw adresgegevens via: https://jouw.postnl.nl/account/nl-NL/nieuw-account/email-password. 

Klik vervolgens op:

1. Jouw accountnaam zodat het menu zich laat zien.

2. Mijn gegevens

In de gegevens vind je eerst jouw naam en adres terug. Vervolgens kun je je bezorgvoorkeuren aanpassen. Geef daar de veilige plek aan waar PostNL standaard jouw bezorgingen achter kan laten. De blauwe bak is bijvoorbeeld een veilige plek die veel gebruikt wordt!

Als je ons eenmalige boeket besteld hoef je niks stop te zetten. Je ontvangt één boeket en hoeft hier verder niets meer aan te doen!

Geen zorgen, we helpen je gelijk. Stuur ons een mail naar hallo@weeklyflower.nl of Whatsapp naar 0634815289.

Geen zorgen, we helpen je gelijk. Stuur ons een mail naar hallo@weeklyflower.nl of Whatsapp naar 0634815289.

Wij bezorgen in heel Nederland behalve op de Waddeneilanden. Wij bezorgen niet in België.

De bloemen die op maandag door de kwekers worden aangeleverd zijn vaak al op vrijdag geknipt en staan daardoor net wat minder lang.

Daarnaast komen onze bloemen direct van de kweker en staan zo niet eerst dagen bij een bloemist. Dit betekent dat onze boeketten met gemak 10 dagen staan. Sommige bloemen staan zelfs twee weken of langer. We kunnen je daarom garanderen dat de bloemen de volgende woensdag er nog net zo prachtig bijstaan.

Ja, tegen betaling van 1.50 euro bezorgen we jouw boeket tussen 18:00 en 22:00. Je kunt daarnaast ook kiezen voor een bezorging overdag. Vervolgens kun je de avond voor de bezorging proberen de bezorgtijd aan te passen naar ‘s avonds. Dit is helemaal gratis! Let op, dit is niet in iedere regio beschikbaar.

Stuur ons een Whatsapp naar 06 348 152 89 of mail naar hallo@weeklyflower.nl en we helpen je graag zo snel mogelijk verder!

Omdat wij afhankelijk zijn van PostNL kan de bezorging één à twee dagen vertraging hebben. Geen zorgen, we verpakken onze bloemen met een waterzakje waardoor ze prima tegen een extra dagje reizen kunnen!

Je kunt tot 3 dagen van te voren een bestelling plaatsen. Wil jij graag een boeket op woensdag bezorgen? Dan hebben wij de bestelling uiterlijk maandag 18:00 nodig. Dit omdat we op dat moment de orders doorzetten naar de kwekers.

BETALEN

De eerste keer betaal je via ideal of creditcard. Bij de opvolgende leveringen wordt er 3 dagen voor de volgende levering een automatische incasso gestart. Je hoeft hier dus niks meer voor te doen! 

Wil je iemand een x aantal bezorgingen cadeau doen en dit liever niet op basis van een sepa incasso betalen? Dan kun je op de productpagina kiezen bij betaling ‘eenmalig’, dan vind er eenmalig een betaling plaats!

Whatsapp ons hiervoor naar 06 348 152 89 of mail ons naar hallo@weeklyflower.nl. 

Let op, je betaalt €1,50 per bezorging die ‘s avonds bezorgd wordt. Kies je voor bezorgingen iedere 4 weken? Dan zul er iedere 4 weken een afschrijving van €1,50 plaatsvinden.

WIJZIGINGEN

Je kunt in jouw account gemakkelijk de eerstvolgende bezorgdag aanpassen.

 

Ja dat kan zeker! Pas tot drie werkdagen van te voren jouw voorkeursboeket aan in jouw account. 

Ga in je account naar ‘wijzig’ en klik op ‘wijzig type boeket’. 

 

Verleng jouw abonnement voordat de einddatum is bereikt. Je kunt dit doen door in je account naar ‘wijzig abonnement’ te gaan en te kiezen voor ‘verleng’. 

Log in op jouw account, dan opent de website automatisch jouw abonnement. Je vind je abonnementsnummer hier: 

© Alle rechten voorbehouden

wijzig DE GROOTTE

Let op! Je kunt je de grootte van jouw boeket tot 5 dagen voor de eerstvolgende bezorging wijzigen. Doe je dit later dan dat? Dan ontvang je nog één keer het ‘oude’ boeket.

wijzig jouw boeket

Let op! Je kunt je boeket tot 5 dagen voor de eerstvolgende bezorging wijzigen. Doe je dit later dan dat? Dan ontvang je nog één keer het ‘oude’ boeket.

wijzig adres

laat ons weten waarom je stopt

laat ons weten waarom je pauzeert