FAQ

Onze meest gestelde vragen

Algemeen

Je kunt bij Weekly Flower eenmalige boeketten bestellen, maar ook op regelmatige basis bloemen ontvangen in een abonnement. 

Ja. We hebben 3 groottes: petit (gem. 13 stelen) en original (gem. 19 stelen) en grande (gem. 25 stelen).

Absoluut! Log in op je weekly flower account en ga naar ‘mijn account’. Ga naar de tab met ‘adres informatie’ en verander je adres voor de volgende levering. Vergeet niet het adres weer terug te veranderen als de bloemen zijn geleverd! Let erop dat je tot 4 dagen van te voren een verandering door kan voeren.

Wij werken direct met kwekers wat de doorlooptijd extreem vermindert. Dit betekent dat de bloemen altijd verser zijn en daarom langer leven! Het is belangrijk om te weten dat de levensduur sterk afhangt van de verzorging. Zo moet je om de 2/3 dagen het water verversen en de onderkant van de stelen 1 centimeter schuin afsnijden. Gemiddeld staan onze bloemen zeker 10 dagen mooi in de vaas!

Ons veldboeket zit vol bloemen met verschillende hoogtes en kleuren en in ons klassiek boeket komt de mooiste bloem wat vaker voor en heeft alles één hoogte.

Op de woensdag en donderdag en vrijdag.

Bestellen & Bezorging

In principe bezorgen we gratis in heel Nederland!

Een avondbezorging kost €1,50 per bezorging. Je betaalt deze kosten in de week van bezorging via een automatische incasso.

Een bezorging naar België kosten €2,50 per boeket. Je betaalt deze kosten in de week van bezorging via een automatische incasso.

Geen zorgen! Je kunt in de track & trace gemakkelijk een ‘veilige plek’ aangeven. Dan wacht er bij thuiskomst een mooi boeket op je.

Als je ons eenmalige boeket besteld hoef je niks stop te zetten. Je ontvangt één boeket en hoeft hier verder niets meer aan te doen!

Geen zorgen, we helpen je gelijk. Stuur ons een mail naar hallo@weeklyflower.nl of Whatsapp naar 0634815289.

Geen zorgen, we helpen je gelijk. Stuur ons een mail naar hallo@weeklyflower.nl of Whatsapp naar 0634815289.

Wij bezorgen in heel Nederland en België.

De bloemen die op maandag door de kwekers worden aangeleverd zijn vaak al op vrijdag geknipt en staan daardoor net wat minder lang.

Daarnaast komen onze bloemen direct van de kweker en staan zo niet eerst dagen bij een bloemist. Dit betekent dat onze boeketten met gemak 10 dagen staan. Sommige bloemen staan zelfs twee weken of langer. We kunnen je daarom garanderen dat de bloemen de volgende woensdag er nog net zo prachtig bijstaan.

98% van de boeketten komt binnen 24 uur aan. Het kan dus zijn dat je boeket 1 à 2 dagen vertraging heeft. Geen zorgen, we verpakken onze bloemen met een waterzakje waardoor ze prima tegen een extra dagje reizen kunnen!

Je kunt tot 3 dagen van te voren een bestelling plaatsen. Wil jij graag een boeket op woensdag bezorgen? Dan hebben wij de bestelling uiterlijk maandag 18:00 nodig. Dit omdat we op dat moment de orders doorzetten naar de kwekers.

Betalen

Flexibel abonnement:
De eerste keer betaal je via ideal of creditcard. Bij de opvolgende leveringen wordt er 3 dagen voor de volgende levering een automatische incasso gestart. Je hoeft hier dus niks meer voor te doen! 

Overig betaal je in 1 x op de website.

Als je kiest voor een vast aantal boeketten, betaal je standaard het gehele bedrag vooraf! 

Let op, je betaalt €2,50 per bezorging naar België. 

Heb je onvoldoende saldo op je rekening? Dan brengen we hier de eerste keer 2,50 euro in rekening. Voor bewuste storneringen brengen we 9 euro in rekening.

Wijzigingen

Je kunt in jouw account gemakkelijk de eerstvolgende bezorgdag aanpassen.

Ja dat kan zeker! Pas tot drie werkdagen van te voren jouw voorkeursboeket aan in jouw account. 

Ga in je account naar ‘wijzig’ en klik op ‘wijzig type boeket’. 

Nee in principe is er geen standaard mogelijkheid om de ene week een veldboeket te ontvangen en de andere een klassiek boeket. 

Je kunt wel kiezen voor 2 abonnementen met een dubbel zo lange regelmaat. Stel je wilt iedere 2 weken een bos ontvangen. Kies je bijvoorbeeld voor een klassiek boeket iedere 4 weken en een veldboeket voor iedere 4 weken! 

Verleng jouw abonnement voordat de einddatum is bereikt. Je kunt dit doen door in je account naar ‘wijzig abonnement’ te gaan en te kiezen voor ‘verleng’. 

Log in op jouw account, dan opent de website automatisch jouw abonnement. Je vind je abonnementsnummer hier direct.

Jazeker, je kunt tot 4 dagen voor de eerstvolgende bezorging je abonnement stopzetten. 

Ja, je krijgt het geld voor de resterende boeketten terug. We brengen €2,50 in mindering van het totaalbedrag. We moeten deze kosten afdragen aan onze betaalprovider Mollie.

Geopend:
Maandag t/m Vrijdag 08:00 – 17:00

Middelbroekweg 41 
2675 KD Honselersdijk

© Alle rechten voorbehouden

Scroll naar boven

wijzig DE GROOTTE

Let op! Je kunt je de grootte van jouw boeket tot 5 dagen voor de eerstvolgende bezorging wijzigen. Doe je dit later dan dat? Dan ontvang je nog één keer het ‘oude’ boeket.

wijzig jouw boeket

Let op! Je kunt je boeket tot 5 dagen voor de eerstvolgende bezorging wijzigen. Doe je dit later dan dat? Dan ontvang je nog één keer het ‘oude’ boeket.

wijzig adres

laat ons weten waarom je stopt

laat ons weten waarom je pauzeert