Met één klik op de knop antwoord op je vraag. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via Whatsapp of de chat!
We hebben verschillende abonnementen. Zo kun je voor een bepaalde periode iets afsluiten, maar ook voor een flexibel lidmaatschap gaan.
Je bepaalt bij een flexibel lidmaatschap zelf wanneer en hoe vaak je boeketten ontvangt. Daarbij kun je op ieder moment je lidmaatschap stopzetten of pauzeren.
Let er wel op dat je uiterlijk 3 dagen van te voren je bestelling kunt annuleren.
Je kunt ons gewoon Whatsappen om de wisseling door te geven op 06 348 152 89 of mail ons naar hallo@weeklyflower.nl.
Toch liever zelf online regelen? Volg de volgende stappen:
Je bestelling is nu aangepast.
Als je na je pauze je abonnement weer wilt activeren log je in op je weekly flower account en klik je op mijn account in het menu. Vervolgens ga je naar mijn abonnementen en klik je het abonnement aan waar het omgaat. Je kunt de wijziging ook doorgeven via Whatsapp op 06 348 152 89 of ons een mail sturen naar hallo@weeklyflower.nl
Je kunt je abonnement gemakkelijk pauzeren door ons te Whatsappen op 06 348 152 89 of mail ons naar hallo@weeklyflower.nl. Toch liever zelf online regelen. Volg de volgende stappen:
Je hebt je abonnement nu gepauzeerd.
Geen zorgen, we helpen je gelijk. Stuur ons een mail naar hallo@weeklyflower.nl of whatsapp naar 0634815289.
Nee, helaas kun je niet zelf bepalen hoe groot het boeket is. Wij leveren standaard een medium boeket van ongeveer 15 stelen.
Onder je account instellingen kun je zien welke bloemen je hebt besteld. Ga naar ‘mijn abonnement’. Kom je er toch niet helemaal uit? Stuur ons dan een mail naar hallo@weeklyflower.nl of whatsapp naar 0634815289.
Absoluut! Log in op je weekly flower account en ga naar ‘mijn account’. Ga naar de tab met ‘adres informatie’ en verander je adres voor de volgende levering. Vergeet niet het adres weer terug te veranderen als de bloemen zijn geleverd! Let erop dat je tot 3 dagen van te voren een verandering door kan voeren.
Wij werken direct met kwekers wat de doorlooptijd extreem vermindert. Dit betekent dat de bloemen altijd verser zijn en daarom langer leven! Het is belangrijk om te weten dat de levensduur sterk afhangt van de verzorging. Zo moet je om de 2/3 dagen het water verversen en de onderkant van de stelen 1 centimeter schuin afsnijden. Meer tips kun je vinden op onze blog!
Bij het veldboeket maken we gebruik van verschillende soorten bloemen, zowel in lengte als kleur als vorm. Zo krijgt het boeket een speels effect. Het mono boeket bestaat over het algemeen uit een bos bloemen, zo kun je denken aan een tiental hollandse rozen met wat panicum of een bos zonnebloemen.
Je kunt je bezorgdag tot 3 dagen van te voren wijzigen. Dit doe je door :
Toch iets te veel stappen? Je kunt ons ook gewoon een Whatsappje sturen op 06 348 152 89 of een mail sturen naar hallo@weeklyflower.nl en wij passen je bestelling voor je aan!
De eerste keer betaal je via ideal of creditcard. Bij de opvolgende leveringen wordt er 2 dagen voor de volgende levering een automatische incasso afgeschreven. Je hoeft hier dus niks meer voor te doen!
De bloemen die op maandag door de kwekers worden aangeleverd zijn vaak al op vrijdag geknipt en staan daardoor net wat minder lang.
Daarnaast komen onze bloemen direct van de kweker en staan zo niet eerst dagen bij een bloemist. Dit betekent dat onze boeketten met gemak 10 dagen staan. Sommige bloemen staan zelfs twee weken of langer. We kunnen je daarom garanderen dat de bloemen de volgende woensdag er nog net zo prachtig bijstaan.
Let op! Je kunt je de grootte van jouw boeket tot 5 dagen voor de eerstvolgende bezorging wijzigen. Doe je dit later dan dat? Dan ontvang je nog één keer het ‘oude’ boeket.
Let op! Je kunt je boeket tot 5 dagen voor de eerstvolgende bezorging wijzigen. Doe je dit later dan dat? Dan ontvang je nog één keer het ‘oude’ boeket.